Friday 12 August 2011

NISA' SMALL KINDNESS


assalamualaikum buat semua pengunjung blog ini..insyaAllah, bersempena dengan Bulan Ramadhan yg berbarakah ini, kami Nisa' PB akan mengadakan program Nisa' Small Kindess..program ini merupakan program tahunan yg dianjurkan oleh seluruh Nisa' di Malaysia ini..

Bagi Nisa' PB, kami akan turun dari rumah ke rumah untuk memberi sumbangan kepada fakir miskin, anak yatim, ibu tunggal, golongan kurang upaya dsbnya..jadi, kami amat2 m'alu-alukan sumbangan daripada pihak kalian samada berbentuk wang, pakaian dsbnya..

sama2 kita menyumbang setakat mana yg termampu walau hanya serkadar RM1 pun..kerana sesungguhnya amalan pd bln ini b'lipat kali ganda ganjrannya dan merupakan sedekah jariah kita, insyaAllah..Harap dapat sampai2kan pada sahabat2 lain..syukran atas sokongan kalian.. 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Photobucket

NISA’ berhasrat untuk menjalin hubungan akrab dengan pelbagai pihak seperti kementerian, agensi kerajaan, media serta NGO dalam usaha NISA’ untuk berkhidmat kepada masyarakat.


MISI NISA'

NISA' berhasrat melahirkan generasi yang mengagungkan agama, mencintai ilmu & berakhlak mulia. Misi NISA' ini akan tercapai melalui program-program yang dirancang dengan teliti, disemai dengan kasih sayang, dan disampaikan dengan penuh keikhlasan.


KEAHLIAN NISA'

Wanita berusia 15 - 40 tahun


SLOGAN NISA'

Slogan NISA' ialah "Penghubung Generasi Muda" atau "Connecting Youth", menggambarkan kesungguhan NISA' untuk menyatukan generasi muda melalui pendekatan bersepadu dalam usaha meningkatkan kualiti kehidupan masyarakat.

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Photobucket
PRESIDEN:
Pn. Nur Aishah Sulong
(Contact No: 0139535916)

NAIB PRESIDEN:
Pn. Nurul Mukminah Yusof
(Contact No: 01111009240)

SETIAUSAHA:
Pn. Nurussolehah Yusof
(Contact No: 01119324325)

TIMBALAN SETIAUSAHA:
Pn. Nor Hafsah Muhammad Noor

PEGAWAI KEWANGAN:
Pn. Wan Normayani

EXCO UNIT PEMBANGUNAN INSAN (UPI):
Pn. Fatimah Az-Zahra M.Yahaya

EXCO UNIT PENDIDIKAN & KERJAYA (UPK):
Cik Sakinah Abdul Aziz

EXCO UNIT KAUNSELING & KEBAJIKAN (UKK):
Pn. Siti Zuhaidah

EXCO UNIT KESENIAN & SUKAN (UKS):
Pn. Hayati Ibrahim

EXCO UNIT NISA' NEWS & NETWORK (3N):
Cik Norasyikin Safieny