Friday 13 April 2012

Bengkel Brooch dan sambutan hari lahir


Assalamualaikum kepada semua. Alhamdulillah pada 28 mac 2012 Nisa' PB telah mengadakan bengkel membuat brooch bunga anjuran Syakirah's Craft

Tujuan bengkel ini diadakan adalah untuk membantu dalam meningkatkan kreativiti sahabat-sahabat sekaligus menjana pendapatan Nisa' kawasan. Sesi pembelajaran bermula jam 9.30 malam dan berakhir jam 11.00 malam disusuli dengan Sambutan Harijadi beberapa ahli Nisa' PB yang telah menyambut harijadi pada bulan Februari dan Mac. Sanah helwah kepada mereka dan tahniah kepada peserta yang telah berjaya menyiapkan brooch bunga dalam bengkel tersebut.

 

Pelbagai gelagat menarik sahabat-sahabat dalam proses menyiapkan brooch tersebut. ada yang menjahit dengan yakin mengikut kepakaran, dan ada juga yang merungut hasil jahitan tidak menarik. yang 'pakar' membantu yang 'keliru' dan yang cepat menunggu yang lambat. adat belajar memang begitu. 

Disibukkan pula dengan kecomelan si kecil bermain ke sana ke mari yang akhirnya mengundang tangis. Walau bagaimanapun akhirnya sahabat-sahabat dapat juga menyiapkan tugasan yang diberikan. Ada yang brooch nya tidak dapat disiapkan, jangan bersedih. boleh cuba lagi di masa akan datang ^_^


Untuk membuat tempahan aksesori Syakira's Craft, bolehlah menyinggah di laman Syakirah's Craft atau ke laman facebook: www.facebook.com/SyakirahCraft

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Photobucket

NISA’ berhasrat untuk menjalin hubungan akrab dengan pelbagai pihak seperti kementerian, agensi kerajaan, media serta NGO dalam usaha NISA’ untuk berkhidmat kepada masyarakat.


MISI NISA'

NISA' berhasrat melahirkan generasi yang mengagungkan agama, mencintai ilmu & berakhlak mulia. Misi NISA' ini akan tercapai melalui program-program yang dirancang dengan teliti, disemai dengan kasih sayang, dan disampaikan dengan penuh keikhlasan.


KEAHLIAN NISA'

Wanita berusia 15 - 40 tahun


SLOGAN NISA'

Slogan NISA' ialah "Penghubung Generasi Muda" atau "Connecting Youth", menggambarkan kesungguhan NISA' untuk menyatukan generasi muda melalui pendekatan bersepadu dalam usaha meningkatkan kualiti kehidupan masyarakat.

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Photobucket
PRESIDEN:
Pn. Nur Aishah Sulong
(Contact No: 0139535916)

NAIB PRESIDEN:
Pn. Nurul Mukminah Yusof
(Contact No: 01111009240)

SETIAUSAHA:
Pn. Nurussolehah Yusof
(Contact No: 01119324325)

TIMBALAN SETIAUSAHA:
Pn. Nor Hafsah Muhammad Noor

PEGAWAI KEWANGAN:
Pn. Wan Normayani

EXCO UNIT PEMBANGUNAN INSAN (UPI):
Pn. Fatimah Az-Zahra M.Yahaya

EXCO UNIT PENDIDIKAN & KERJAYA (UPK):
Cik Sakinah Abdul Aziz

EXCO UNIT KAUNSELING & KEBAJIKAN (UKK):
Pn. Siti Zuhaidah

EXCO UNIT KESENIAN & SUKAN (UKS):
Pn. Hayati Ibrahim

EXCO UNIT NISA' NEWS & NETWORK (3N):
Cik Norasyikin Safieny